W typowej, miejskiej modzie można zauważyć ciekawy trend – koszulki z nadrukami wreszcie wróciły do łask. Czy oznacza to powrót „do korzeni” trendu, czyli lat 90-tych? Czy też może coś znacznie więcej, jakąś nową subkulturę?
Uniwersalny przekaz
Praktycznie każdy producent koszulek z nadrukiem stawia w ostatnich miesiącach na motywy, będące jakimś konkretnym przekazem. Nic w tym dziwnego – takie koszulki cieszą się największą popularnością. Przykładem niech będzie popularna odzież patriotyczna, która co najmniej od półtorej roku zdobywa sobie wciąż wielu nowych miłośników.
Czy wróci kicz?
Co ciekawe, nowy oddech koszulek z nadrukami nie wiąże się już aż tak bardzo z kiczem. Gdy pojawiła się moda na wspomniane koszulki (mówimy o latach 90-tych), można było znaleźć na nich różne motywy, często kiczowate. Przyznajmy, że kompozycje z Titanikiem, „boskim” Leo i Kate Winslet nie były najwyższych lotów…
Zaszokuj innych
Jeśli chcesz być w zgodzie z obecnymi trendami i jednocześnie zależy Ci na konkretnym przekazie, polecamy koszulki z nadrukiem konkretnych zdań, cytatów albo też innych przekazów w formie tekstu. Zwłaszcza, jeśli są to teksty które zmuszą do przemyślenia…
Ciekawym połączeniem jest wspomniane zdanie (często o charakterze żartobliwym), połączone z minimalistyczną grafiką podkreślającą jego przekaz. Jeśli ten motyw jest pomysłowy (i nie jest wulgarny), masz pewność że w tym sezonie zwrócisz na siebie uwagę znajomych i obcych Ci osób.
— 25 stycznia, 2017